planm

KLIENT: Lodomania

Prywatna, rodzinna firma, produkująca garmażeryjne lody tylko z naturalnych produktów, bez stosowania sztucznych środków i głębokiego mrożenia. Niesie to za sobą pewne ograniczenia produkcyjne i logistyczne, ale na tym korzysta tylko jakość produktu, która jest absolutnym priorytetem dla firmy. Lodomania posiada sieć restauracji i lodziarni w południowej Polsce umiejscowionych w centrach handlowych, oraz punktów sprzedaży w centrach miast.

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA MARKI

NOWA IDENTYFIKACJA KORPORACYJNA

ZADANIE

Kreacja nowej kampanii związanej z otrzymaniem tytułu Lodowych Mistrzów Polski. Wprowadzenie nowego wizerunku. Związanie klienta z firmą, poprzez jakość produktów, walory smakowe i nietuzinkowe kompozycje smakowe.

Promocja nowych smaków.

ROZWIĄZANIE

Po analizie aktualnego wystroju wnętrz sieci i analizie zachowań klientów oraz zakresu ich postrzegania zasadnym okazało się wykorzystanie najbardziej intensywnie oglądanej części lodziarni, czyli witryn z kuwetami lodów. Strefą nad która postanowiliśmy się skupić była górna część witryny, gdzie wzrok klienta przeglądającego ofertę smakową lodów skupiał się najczęściej i najbardziej. Do tej analizy dodając ciemną, czarną i purystyczną kolorystykę, stworzyliśmy pasek z prostym przekazem „Lodomania – Lodowy Mistrz Polski”. Wybór padł na tak oczywiste i proste hasło z tego względu, że mistrzem może być tylko jedna firma. Pozbyliśmy się więc wszelkich „ozdobników”, które niczego nie dodadzą, a mogą tylko zakłócić przekaz.

Do tego stworzony został przekaz informujący, że lody są produkowane tylko z naturalnych składników. Do tego użyliśmy konkretnych liczb w procentach informujących, jaka jest zawartość naturalnego owocu w składzie lodów.

KREACJA PRZEKAZU MARKETINGOWEGO