KLIENT: CERSANIT S.A.

Jeden z największych europejskich koncernów produkujących kompletne wyposażenie łazienek.

ZADANIE

Zmiana wizerunku firmy. Ocieplenie opinii wśród odbiorców. Skuteczne wprowadzenie na rynek nowych serii ceramiki łazienkowej. Przebrandowanie zarówno wizerunku korporacji, jak i wszystkich linii produktów. Wprowadzenie z sukcesem nowych produktów na europejskie rynki.

ROZWIĄZANIE

Poznanie kompletnego procesu produkcyjnego ceramiki pozwoliło nam dobrza zapoznać się i zrozumieć specyfikę działalności Klienta. Zaprojektowaliśmy i skutecznie wdrożyliśmy nowe logo, wraz z głównym hasłem reklamowym. Zmieniliśmy kompleksową identyfikację wizualną firmy począwszy od logo, typografii, materiałów akcydensowych. Następnie zrealizowaliśmy kilkadziesiąt sesji zdjęciowych, zaprojektowanych i zbudowanych w studiu fotograficznym łazienek. Zdjęcia z tych sesji stały się istotnym elementem layoutów reklam prasowych, projektów opakowań. Realizacja całości założeń obejmowała kilka lat współpracy.