barlinek

KLIENT: Barlinek

Czołowy europejski producent podłóg drewnianych, paneli podłogowych i parkietów wykonanych w 100% z drewna.

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA MARKI

NOWA IDENTYFIKACJA KORPORACYJNA

ZADANIE

Zmiana wizerunku firmy obejmująca nowe logo, logotyp, kompleksową księgę identyfikacji wizualnej, materiały POS. Opracowanie, realizacja i wdrożenie kompleksowej, spójnej i rozpisanej na wiele lat strategii marketingowej i wizerunkowej.

ROZWIĄZANIE

Dogłębna analiza danych dostarczonych przez klienta wskazywała na potrzebę gruntownej zmiany w szeroko rozumianej komunikacji z odbiorcą. Stworzyliśmy nową markę „Barkiet”, której krótka i chwytliwa nazwa miała połączyć „barlinecką deskę”, miasto Barlinek, czyli miejsce produkcji, nazwę firmy z produktem, czyli szeroko pojętym parkietem. Zostały wprowadzone działania wizerunkowo reklamowe mające na celu informowanie odbiorców o proekologicznej działalności firmy, polegające na sadzeniu nowych drzew. Zostało to powiązane z hasłem „Jedna kupiona paczka Barkietu, to jedno posadzone drzewo”. Akcja odniosła ogromny sukces i zostało posadzonych ponad milion drzew. W następnej fazie zostało przeprowadzonych cały szereg sesji zdjęciowych z nowym produktem w gotowych wnętrzach, lub wnętrzach zaaranżowanych w jednym z największych studiów fotograficznych w Polsce. Wiążąc nowe zdjęcia wizerunkowe i produktowe z akcją „1 paczka Barkietu to 1 posadzone drzewko” stworzyliśmy wieloletni, dobrze funkcjonujący mechanizm marketingowo reklamowy.

KREACJA PRZEKAZU MARKETINGOWEGO