barlinek

KLIENT

Czołowy europejski producent drewnianych podłóg.

ZADANIE

Kreacja i realizacja nowego wizerunku firmy z związku ze zmianami wlaścicielskimi i obraniem nowych i innowacyjnych kierunków rozwoju firmy, oraz przekształceniem jej w wiodący koncern europejski w branży produkcji i sprzedaży podłóg drewnianych.

ROZWIĄZANIE

Kompleksowa, wieloletnia obsługa budżetu. Projekt i implementacja nowej identyfikacji wizualnej wraz z nowym logo. Wprowadzenie i spozycjonowanie produktów na rynku. Wprowadzenie nowej nazwy handlowej. Nowa marka – Barkiet, powstaje z połączenia słów Barlinek czyli miejsce wytwarzania i słowa „parkiet”, jako synonimu podłogi drewnianej. Kompleksowe zaprojektowanie i produkcja wszelkich materiałów reklamowych. Obsługa budżetu medialnego. Badania marketingowych odbioru nowej nazwy handlowej. Monitoring reklam konkurencji. Layout i redakcja miesięcznika firmowego „BARKIET”.

KLIENT

Czołowy europejski producent drewnianych podłóg.

ZADANIE

Kreacja i realizacja nowego wizerunku firmy z związku ze zmianami wlaścicielskimi i obraniem nowych i innowacyjnych kierunków rozwoju firmy, oraz przekształceniem jej w wiodący koncern europejski w branży produkcji i sprzedaży podłóg drewnianych.

ROZWIĄZANIE

Kompleksowa, wieloletnia obsługa budżetu. Projekt i implementacja nowej identyfikacji wizualnej wraz z nowym logo. Wprowadzenie i spozycjonowanie produktów na rynku. Wprowadzenie nowej nazwy handlowej. Nowa marka – Barkiet, powstaje z połączenia słów Barlinek czyli miejsce wytwarzania i słowa „parkiet”, jako synonimu podłogi drewnianej. Kompleksowe zaprojektowanie i produkcja wszelkich materiałów reklamowych. Obsługa budżetu medialnego. Badania marketingowych odbioru nowej nazwy handlowej. Monitoring reklam konkurencji. Layout i redakcja miesięcznika firmowego „BARKIET”.